Bemutatkozás



A Plenus Conto Bt egy kis, családi vállalkozásként indult, amely könyveléssel, bérszámfejtéssel foglalkozik. Jelenleg is ketten végezzük munkánkat, amely immár nem csak könyvelést és bérszámfejtést, hanem általános HR, üzletiviteli és GDPR tanácsadást, oktatást, és pályázatírást jelent.

A pénzügyi-számviteli megbízások nagyfokú személyes bizalmon alapulnak. Tudjuk, hogy szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal rászolgálunk erre a bizalomra.
Célunk szakszerű segítségnyújtás mindazon vállalkozásoknak, akik ránk bízzák könyvelésüket, bérszámfejtésüket, vagy más munkaügyi kérdésüket. Megkeresését, megbízását megtiszteltetésnek tekintjük. 

Hiszünk abban, hogy hosszú távon akkor tudunk sikeresen együttműködni, ha segítjük Önt valamennyi törvényes, és szabályos, ugyanakkor az Ön számára kedvezőbb adózási lehetőséget kínáló megoldások alkalmazásában.

Reméljük, rövidesen Önt is ügyfeleink között üdvözölhetjük.

Gubaláné Bíró Szonja
Gubala Ferenc


Munkaerő gazdálkodás és Társadalombiztosítás

Munkaerő gazdálkodás és Társadalombiztosítás 2023

címmel jelent meg a régi bérszámfejtők-, és TB ügyintézők kézikönyve, mely igazodik a 2021-től indult új képzésekhez.
Ezzel együtt továbbra is jó szakmai iránymutatást a gyakorló kollegáknak, és szakembereknek.
Kapható a SALDO KIADÓ, és a Szakkönyv.Net Kft webes és élő könyvesboltjában

Plenus Conto

2023-07-27

ÚJ KÖNYVÜNK JELENIK MEG!

MÉRLEGEN A KÖYNVELÉS!
Új oktatási célú könyvünk jelenik meg.

Könyvelő leszek I. és II. kiadás

Várható megjelenés: 2023.02.15

Kapható a SALDO Zrt és a Szakkönyv.Net Kft könyvesboltjaiban

2023-02-02
további hírek...

Tevékenységeink

Könyvelés: Egyéni vállalkozások, Gazdasági társaságok, Non-Profit szervezetek

Tudjuk, hogy az Ön vállalkozásának, cégének, vagy szervezetének vezetése rendkívül sokrétű feladat. Annyi terhet veszünk le a válláról, amennyit csak lehet. Nem pusztán az egyéni vállalkozók, gazdasági társaságok, és Non-Profit Szervezetek könyvelése történik nálunkegyszeres és kettős könyvvitelben. Beszámolók összeállítása, bevallások elkészítése benyújtása, aktuális jogszabályváltozások követése, tájékoztatások küldése mellett folyamatosan informáljuk teendőiről, helyzetéről, próbálunk a gazda szemével tekinteni cégére. Ez a gondoskodás az, amivel többet nyújtunk egy átlagos irodánál.

Bérszámfejtés

Felkészültünk a kor kihívására. Komplex rendszereink alkalmasak az interfész kommunkációra a vállalatirányítási rendszerekkel, és a NAV-al. Bérszámfejtő rendszerünk kontírozott állományt ad át úgy az SAP, mint a NAVISION és minden más csv-ben könyvelő program felé. Ezért vállaljuk teljeskörű bérszámfejtés 500 fős alkalmazotti létszámig, kontírozás megadása esetén biztosítható csv formátumú adatátadás a vállalatirányítási rendszerek felé, mellyel a könyvelés már csak egy mozdulat lesz. Elkészítjük a munkavállaló összes kötelező adatlapját belépéstől kilépésig, sőt elvégezzük be-, ill. kijelenetésüket. 

TB kifizetőhelyek számfejtése

A társadalombiztosítási kifizetőhellyel rendelkező vállalatok dolgozói számára megrendelhető a pénzbeli ellátások számfejtése, teljeskörű dokumentálása, elszámolása. Mindezt szakszerűen, pontosan, határidőre vállaljuk, ideértve az ellenőrzést végző NEAK és Munkaügyi Felügyelet előtti képviseletet. Szaktudásunk és 20 éves szakmai gyakorlatunk garancia a problémamentes elszámolásra.

Pályázatírás: VEKOP/TOP/GINOP pályázatok

Gazdálkodó szervezetek, egyéni vállalkozások, non-profit szervezetek pályázatainak előkészítése a projekt menedzselése, elszámolás készítése, és ellenőrzések során képviselet ellátása. Az alábbi pályázati körökből merítve nyújtunk segítséget: TOP/GINOP/VEKOP Megírt pályázatink 92,3%-a pozitív eredménnyel zárult.
 

HR Tanácsadás: Munkaügyi ügyintézés, adminisztráció, átvilágítás

Az általános üzletviteli célú HR tanácsadás körébe tartozó szakértői, információ szolgáltatási, valamint dokumentálási feladatokat látjuk el. Amennyiben nem biztos HR osztályának helyes működésében, az alkalmazott munkaügyi módszerek, döntések helyességében, de a kérdés nem igényel ügyvédi döntést, keressen fel bennünket, és a komplex audittól az eseti kérdések megválaszolásáig állunk szíves rendelkezésére.

Egyéb üzletviteli tanácsadás: Gazdasági elemzések, Költségvetés, Általános ügyviteli tájékoztató

E témakörben elsődlegesen a GDPR készítésében és alkalmazásában nyújtunk tanácsadást mindazok számára, akik rendelkeznek ehhez előképzettséggel, némi tapasztalattal, maguk szeretnék bevezetni a rendszert, de nem biztosak minden részinformáció helyességében. Előkészítői, betanítási, és nyomtatványkészítési munkánkkal segítjük az érintetteket.

Oktatás

Szerződött partneri kapcsolatban lévő oktatási intézményeinknél bér-, és tb ügyintéző oktatásokat végzünk, ezen kívül eseti megbízással vállalunk cégek számára munkaügyi továbbképzéseket, tréningeket is.


Munkatársaink

Gubaláné Bíró Szonja

(ügyvezető – bérszámfejtés, üzleti tanácsadás)

A cég egyik alapító tagja. Diplomáját a Debreceni Egyetemen szerezte, azonban mindig is a később megszerzett bér-, és TB szakelőadói végzettségén keresztül dolgozott. Az államháztartási területen szerzett bérszámfejtési és TB ellátások terén folytatott tapasztalatszerzés után a vállalkozásban is ezen kérdésekben áll az ügyfelek rendelkezésére.

Gubala Ferenc

(ügyvezető – egyszeres könyvvitel, pályázatírás, HR, és oktatás)

A cég alapító tagja. Közgazdász, diplomáját 2003-ban szerezte. Könyvelési tapasztalatait 9 év közigazgatási területen eltöltött munkával kezdte felépíteni, már a diploma megszerzése előtt, 1998-tól. Innen átkerült bér, tb és munkaügyi területre, egy német tulajdonú céghez, melynek személyzeti vezetője lett. 7 év vezetői munka után 2014-ben céget váltott, de HR vezetői tevékenysége megmaradt. Saját vállalkozását 2016-ban indította el. Munkáját a jogszabályok alapos ismeretével végzi, emellett folyamatosan képezve saját magát, hogy mind munkatársainak, mind ügyfeleinek szakszerű tájékoztatást nyújthasson.



kapcsolat

Fióktelepünk: 3036 Gyöngyöstarján, Ady E. u. 37
Székhelyünk: 3235 Mátraszentimre, Kossuth u. 33.

www.plenusconto.hu
email: plenuscontobt@gmail.com
Tel: +36-37- 328-381


Ügyfélfogadás előre egyeztetett időpontban.
Időpontfoglalás: Hétfőtől Péntekig 9.00-11.00 és 17.30-19.00- ig



Ügyfélfogadás Mátraszentimrén:
Előre egyeztetett időpontban!

 

Remléjük, Önt is mielőbb ügyfeleink között üdvözölhetjük!